Zwroty i reklamacje
ZWROT (odstąpienie od umowy)

1. Spakuj produkt wraz z formularzem
Aby przyśpieszyć zwrot kosztów sugerujemy wydrukować a następnie wypełnić FORMULARZ ZWROTU oraz dołączyć go do zwrotnej paczki.
Prosimy o staranne zapakowanie i zabezpieczenie przesyłki.
W przypadku uszkodzenia opakowania sklep ma prawo do obniżenia zwracanej kwoty o cenę opakowania - 5,00 zł brutto. Prosimy NIE OKLEJAĆ pudełek bezpośrednio taśmą.

2. Wyślij produkty - masz na to 14 dni!
Zwracane produkty prosimy wysyłać na adres:
twojeobuwie.pl
JARBEX Robert Jankowski
Łazy, Al. Krakowska 165 Hala 2 lok. D-20
05-552 Wólka Kosowska
Koszt odesłania przesyłki pokrywa KUPUJĄCY
Pamiętaj aby nie wysyłać zwracanego produktu paczką za pobraniem lub paczką z odbiorem w punkcie (np. Paczkomaty) - takich paczek nie możemy przyjąć.

3. Czekaj na zwrot środków
Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem bankowym na wskazane w formularzu konto nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego produktu z paragonem lub fakturą zakupu.
W większości przypadków zwrot pieniędzy nastąpi już następnego dnia po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
1. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), Klient, będący konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, może zrezygnować z Towaru zakupionego w Sklepie, bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. W takim przypadku umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
a. Klient, składający oświadczenie o odstąpieniu, zobowiązany jest do jednoczesnego odesłania Towaru,
b. Sklep zobowiązany jest zwrócić Klientowi zapłaconą przez niego cenę przelewem na wskazany przez niego numer rachunku bankowego, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
2. Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację w razie stwierdzonej niezgodności Towaru z umową. Reklamacje należy składać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie dwóch miesięcy od dnia wykrycia niezgodności.
3. Reklamacje należy składać w formie pisemnej. Jednocześnie z reklamacją należy odesłać Towar, którego reklamacja dotyczy.
4. Przed wysłaniem reklamacji w formie pisemnej zaleca się wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy ze sklepem.
5. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy zgłosić bezzwłocznie. Do reklamacji należy załączyć informacje na temat daty i sposobu doręczenia Towaru, a w miarę możliwości także informacje na temat doręczyciela.
6. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie.
7. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od dnia jej otrzymania.
8. W przypadku dostarczenia Towaru niezgodnego z zamówieniem, koszt odesłania pomylonego produktu oraz przesłania Towaru prawidłowego, ponosi Sklep. Zwrot kosztów odesłania Towaru następuje przelewem na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego.
9. W przypadku, gdy Klientem nie jest konsument w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego.
10. Reklamacje i wszelką korespondencję wymagającą formy pisemnej, w tym oświadczenie o odstąpieniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej oraz zwroty Towarów należy kierować na adres wskazany w części I. Regulaminu.
11. W każdym przypadku, gdy Klient odsyła/zwraca Towar zobowiązany jest do załączenia do niego paragonu lub faktury, chyba że zachodzi przypadek, o którym mowa w pkt 8. lub gdy Klient składając reklamację żąda wymiany Towaru.
UWAGA
Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać na adres:
twojeobuwie.pl
JARBEX Robert Jankowski
Łazy, Al. Krakowska 165 Hala 2 lok. D-20
05-552 Wólka Kosowska
wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu/reklamacji.
Nie wysyłaj zwracanego - reklamowanego produktu paczką za pobraniem - takich paczek nie możemy przyjmować!
Pobierz: FORMULARZ ZWROTU-REKLAMACJI